Sukuseurojen keskusliitto SSK ry:n työvaliokunta maakuntamatkalle Savoon

Sukuseurojen keskusliitto SSK ry on sukuyhteisöjen valtakunnallinen keskusjärjestö, joka palvelee jäseniään ja muita suvustaan kiinnostuneita sukutoimintaan liittyvissä kysymyksissä. SSK julkaisee Sukuviesti-lehteä, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Keskusliiton toimisto sijaitsee Helsingissä, mutta jäsenseurojen jäsenet asuvat eri puolilla Suomea ja osa ulkomaillakin. Keskusliiton hallituksen edustajat osallistuvat lukuisiin sukujen tapaamisiin vuosittain, jolloin tietoa liiton toiminnasta saadaan vietyä pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.

Liiton toimintasuunnitelmaan on kirjattu vähintään yksi hallinnon kokous vuodessa Helsingin ulkopuolella. SSK:n työvaliokunta vierailee 28.–29.9.06 Varkaudessa, jossa järjestetään 28.9.06 yhteistyössä Varkauden seudun sukututkijat ry:n kanssa tilaisuus Varkauden kotiseutukeskuksessa. Tilaisuus alkaa kello 18.30 ja sinne ovat tervetulleita kaikki suvustaan, sukuseuratoiminnasta ja sukututkimuksesta kiinnostuneet. Vapaa pääsy.