Syksyn kuulumisia

Vuoden alussa on Varkauden kaupunki siistinyt Hällströmin puistoa ottaen huomioon sen, että alue on kaavassa merkitty suojeltavaksi alueeksi. Varkaus-seuralaiset poistivat alueelta talkootyönä siistimisessä poistetut risut. Loppuun siistiminen suoritetaan keväällä.
Tässä yhteydessä kasattiin portin pieleen perinteisellä tavalla halkomotti. Siihen kannattaa tutustua Kotiseutukeskuksessa käydessä!

Perinnehuoneessa on Rakennus Erosen valmistama vitriini, johon on koottu talon ensimmäisen asukkaan, tohtori Hällströmin perheen esineistöä. Kannattaa tutustua!

Jäsenmaksulomakkeen yhteydessä jokainen jäsen saa tämän vuoden jäsenkortin. Siinä on tietoja mm. yhteistyökumppaniemme antamista alennuksista. Kannattaa hyödyntää jäsenedut!

Informaation lisäämiseksi Sinun Savossa toimitetaan Piippujen Ympärillä –liitettä kuluvana vuotena kerran kuukaudessa. Ilmestymispäivät ovat seuraavat: 22.2., 24.3., 28.4., 26.5., 20.6., 18.7., 22.8., 15.9., 13.10., 21.11., 19.12. Toivomme, että jäsenet lähettäisivät viestejä asioista, joita he haluaisivat liitteessä käsiteltävän.

Myös valmiit tekstit ovat tervetulleita, samoin aiheeseen liittyvät kuvat. Yhteyshenkilönä toimii Sirpa Ollikainen.